Είσοδος | Εγγραφή | Επικοινωνία
 
0,00 €
>
Τεχνικές Ερωτήσεις
  •    Ποιο ήταν το πρώτο λάστιχο;

    Το 1888 ο ιδρυτής της Dunlop, ο John Boyd Dunlop (1840-1921), παρακολουθούσε το μικρό γιό του να οδηγεί το τρίκυκλό του με λάστιχα από συμπαγές καουτσούκ πάνω σε δρόμο με χαλίκια. Παρατήρησε ότι ο γιός του δεν πήγαινε πολύ γρήγορα ούτε αισθανόταν πολύ άνετα. Προσπαθώντας να κάνει την οδήγηση πιο άνετη και πιο ελεγχόμενη για το μικρό γιό του, ο Dunlop πήρε το τρίκυκλο, περιτύλιξε τους τροχούς με λεπτά φύλλα καουτσούκ, τα κόλλησε μεταξύ τους και τα φούσκωσε με μια τρόμπα μπάλας ποδοσφαίρου. Με αυτό τον τρόπο κατασκεύασε το πρώτο σύστημα (ελαστικού στρώματος με πεπιεσμένο αέρα) στην ιστορία, και έθεσε τα θεμέλια για το πρώτο ελαστικό πεπιεσμένου αέρος. 
     
  •    Ποιος ήταν ο μεγάλος εφευρέτης του συνθετικού καουτσούκ που είναι το βασικό υλικό των ελαστικών;

    Το 1909 ο Γερμανός χημικός Φρίντριχ Χόφμαν καταφέρνει να φτιάξει συνθετικό καουτσούκ. Ο χημικός δούλευε για την πολύ γνωστή αργότερα εταιρεία Bayer. «Η εφεύρεσή του ήταν ανεκτίμητη. Δεν ήταν όμως περίεργο που εφευρέθηκε στη Γερμανία. Η γερμανική έρευνα στη χημεία ήταν πολύ προχωρημένη ήδη από τα μέσα του 19ου αιώνα», λέει και πάλι ο Ρόμπερτ Σούστερ. Η ανακάλυψη αυτή όμως δυστυχώς βρίσκει εφαρμογή στα γερμανικά υποβρύχια στον 1ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Τελειοποιείται από έναν άλλο χημικό στα τέλη της δεκαετίας του ‘20 και βρίσκει ακόμη μεγαλύτερη  εφαρμογή στον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο. Ο Χίτλερ δίνει εντολή να φτιαχτούν αυτοκινητόδρομοι και η VW να κατασκευάσει χιλιάδες αυτοκίνητα. Τα αυτοκίνητα χρειάζονται λάστιχα βασισμένα στο συνθετικό καουτσούκ. Αλλά λάστιχα χρειάζεται η Γερμανία και για τα στρατιωτικά αυτοκίνητα και τα φορτηγά, και όχι μόνο στον 2ο Παγκόσμιο Πόλεμο.
     
  •    Πώς κατασκευάζονται τα ελαστικά;

    Η κατασκευή ενός ελαστικού περιλαμβάνει μια σειρά από διαδικασίες.
    Οι πρώτες ύλες, μεταξύ αυτών χρωστικές, χημικά και μέχρι 30 διαφορετικά είδη καουτσούκ αναμιγνύονται σε τεράστιους αναμίκτες, τις λεγόμενες μηχανές Banbury, οι οποίες λειτουργούν σε συνθήκες πολύ υψηλής θερμότητας και πίεσης. Το αποτέλεσμα της ανάμιξης περνάει από την διαδικασία του φρεζαρίσματος όπου τεμαχίζονται σε λωρίδες προκειμένου να γίνουν πλαϊνά, πέλματα ή άλλα μέρη του ελαστικού. Στη συνέχεια προστίθενται στο ελαστικά τα λινά και το ελαστικό είναι έτοιμο για ωρίμανση. Η πρέσα ωρίμανσης δίνει στα ελαστικά το τελικό σχήμα και σχέδιο πέλματος. Η ωρίμανση των ελαστικών γίνεται σε άνω των 300 βαθμών για 12 με 25 λεπτά, ανάλογα με τη διάστασή τους
     
  •    Τι είναι τα ελαστικά tubeless;

    Σε ελεύθερη μετάφραση tubeless σημαίνει λάστιχο χωρίς σαμπρέλα. Το πρώτο λάστιχο χωρίς σαμπρέλα χρησιμοποιήθηκε σε αυτοκίνητα το 1903 από την Goodyear, αλλά  αυτός ο τύπος ελαστικού άρχισε να χρησιμοποιείτε πλήρως απο όλες τις αυτοκινητοβιομηχανίες όχι νωρίτερα απο το 1955. Στα 37 αυτά χρόνια που μεσολάβησαν σχεδόν όλες οι εταιρείες χρησιμοποιούσαν δικές τους πατέντες και όχι κάτι συγκεκριμένο. Αρκετές απο αυτές τις πατέντες απορρίφθηκαν είτε λόγω προβλημάτων, είτε μικρής παραγωγής. Στο τέλος αυτή που επικράτησε  ήταν η πατέντα της BF Goodrich. Αυτό  που πρόσφερε αυτή η καινούρια τεχνολογία ήταν ότι εκμηδένισε τα μέχρι τότε προβλήματα των ελαστικών. Αυτά κυρίως ήταν η μη σωστή εφαρμογή των ελαστικών στη ζάντα και η τριβή ανάμεσα στη σαμπρέλα και το ελαστικό που οδηγούσε σε υπερθέρμανση και σκάσιμο της σαμπρέλας. Επίσης με την νέα αυτή τεχνολογία όταν τρυπούσε το ελαστικό ο αέρα έφευγε μόνο από την τρύπα (αφού ήταν αεροστεγώς προσαρμοσμένο στη ζάντα) και έτσι είχαμε πιο ομαλή μετάβαση από φουσκωμένο σε ξεφούσκωτο λάστιχο, αυξάνοντας με αυτόν τον τρόπο  την ασφάλεια.
     
  •    Κάθε πότε πρέπει να ελέγχω την πίεση των ελαστικών μου;

    Επιβάλλεται τακτικός έλεγχος (τουλάχιστον μια φορά τον μήνα) των ελαστικών του αυτοκινήτου καθώς και της ρεζέρβας.
    Ελαστικά με υπο-πίεση αυξάνουν την κατανάλωση του καυσίμου και φθείρονται περισσότερο.
     
  •    Πόσο μικρό πρέπει να είναι το βάθος του πέλματος;

    Ήδη με βάθος προφίλ 4 mm μειώνεται σημαντικά η πρόσφυση του ελαστικού στο οδόστρωμα και ειδικότερα όταν έχει υγρασία. Τα ελαστικά μπορούν να χάσουν την επαφή με το έδαφος έτσι ώστε να χαθεί ο έλεγχος του οχήματος και να μην υπάρχει δυνατότητα πέδησης. Για τον λόγο αυτό παρακαλούμε μην οδηγείτε με ελαστικά μέχρι και το νόμιμο βάθος προφίλ 1,6 mm. Τα καλοκαιρινά ελαστικά θα πρέπει να αλλαχθούν το αργότερο με βάθος 2 έως 2,5 mm ενώ τα χειμερινά ελαστικά ήδη με 4 mm υπόλοιπο βάθος προφίλ. Μπορείτε να μετρήσετε το βαθύτερο σημείο του προφίλ το οποίο βρίσκεται στις αυλακώσεις. Οι ανυψώσεις που μοιάζουν με γέφυρες καθώς και οι ενισχύσεις στο επίσωτρο δεν λαμβάνονται υπόψη στην εκτίμηση του βαθμού χρήσης. Γύρω από την επιφάνεια του ελαστικού αναγράφεται επανειλημμένα η συντομογραφία «TWI» (μπορεί να αναγράφονται και άλλα στοιχεία. Αν ακολουθήσετε το βέλος θα δείτε ότι σε αυτό το μέρος το προφίλ δεν είναι πολύ βαθύ. Ο λόγος: Σε ένα χρησιμοποιημένο προφίλ μέχρι (από τον  νόμο επιτρεπτά) 1,6 mm τα σημεία αυτά είναι ευδιάκριτα στην επιφάνεια και έχει επιτευχθεί το όριο φθοράς. Δεν πρέπει όμως να φτάσετε μέχρι αυτό το σημείο: Οι δοκιμές δείχνουν ότι η πρόσφυση μειώνεται ήδη από περίπου 3 mm και κάτω και ειδικότερα όταν έχει υγρασία.
     
  •    Το αυτοκίνητο μου έχει τοποθετημένα Run on Flat Tyres ελαστικά. Μπορώ να βάλω απλά ελαστικά ;

    Οι κατασκευάστριες εταιρείες τόσο των ελαστικών όσο και των αυτοκινήτων είναι κάθετες σε αυτό. Απαγορεύεται ρητά η χρήση συμβατικών ελαστικών στα αυτοκίνητα που φέρουν Run on Flat Tyre. Τα αυτοκίνητα αυτά φέρουν διαφορετικούς ελαστικούς συνδέσμους (σινεμπλόκ/ανάρτηση) βοηθώντας στην καλύτερη απορρόφηση των κραδασμών, μιας και RFT ελαστικά έχουν πολύ σκληρότερο πλαϊνό. Οπότε η επίσημη θέση των τεχνικών του αυτοκινήτου καθώς και των ελαστικών, δεν μπορεί να είναι διαφορετική από αυτήν. 
    Παρόλα αυτά στην χώρα μας , περίπου 50% των οδηγών τέτοιων αυτοκινήτων έχει προτιμήσει την επιλογή συμβατικών ελαστικών. Οι βασικοί λόγοι που συμβαίνει αυτό είναι διαφορά τιμής (τα RFT είναι συνήθως 15-20% ακριβότερα) ή οι κραδασμοί που προέρχονται από αυτά. Ως γνωστό το ελαστικό βοηθάει στην συνολική απόσβεση των κραδασμών που προέρχονται από το οδόστρωμα σε ποσοστό περίπου 20%. Οπότε η αλλαγή των ελαστικών σε συμβατικά έχει ορατά αποτελέσματα που μπορεί να καταλάβει και ένας απλός οδηγός.
    Οι τοποθετήσεις αυτές βέβαια γίνονται πάντα με την συναίνεση και ευθύνη του ιδιοκτήτη του οχήματος για ευνόητους λόγους.
     
  •    Πώς θα πρέπει να διατηρούνται τα ελαστικά;

    Τα ελαστικά χωρίς ζάντες πρέπει να τοποθετούνται όρθια ενώ τα ζαντολάστιχα οριζόντια. Ο χώρος φύλαξης θα πρέπει να είναι σκοτεινός, δροσερός και ξηρός. Επίσης προσέξτε τα ελαστικά να μην έρθουν σε επαφή με βενζίνη, λάδι ή γράσο ή να βρίσκονται κοντά σε εστίες θέρμανσης.
     
  •    Ποιος είναι ο χρόνος ζωής των ελαστικών;

    Ο προσδοκώμενος χρόνος ζωής ενός ελαστικού ανέρχεται σε δέκα χρόνια. Ελαστικά που διατηρούνται κατάλληλα ένα μέχρι και πέντε έτη ισοδυναμούν με τις προδιαγραφές ενός καινούριου ελαστικού. Τα ελαστικά «γερνούν» λόγων φυσικών και χημικών διαδικασιών. Αυτό ισχύει και για μη ή ελάχιστα χρησιμοποιημένα ελαστικά. Για να παραταθεί η διαδικασία γήρανσης γίνονται προσθήκες ουσιών στα μείγματα οι οποίες εμποδίζουν τις χημικές αντιδράσεις με το οξυγόνο και το όζον που έχουν ως αποτέλεσμα την μείωση της απόδοσης. Έτσι είναι εγγυημένο ότι ένα ελαστικό που διατηρείται κατάλληλα ένα μέχρι και πέντε έτη ισοδυναμεί με τις προδιαγραφές ενός καινούριου ελαστικού και δεν μειονεκτεί ως προς την καταλληλότητα χρήσης του. Δώστε ωστόσο προσοχή στην χιλιομετρική απόδοση του ελαστικού. Εάν η μέση χιλιομετρική απόδοση είναι 15.000 km ανά έτος δεν θα πρέπει να χρησιμοποιείτε τα καλοκαιρινά ελαστικά περισσότερο από 3 χρόνια ενώ τα χειμερινά ελαστικά το πολύ 5 χρόνια (με την προϋπόθεση ότι θα τα χρησιμοποιείτε μόνο τη χειμερινή σεζόν).
     
  •    Μέχρι πότε τα ελαστικά θεωρούνται καινούρια;

    Τα ελαστικά που προσφέρουν είναι αποκλειστικά από την τρέχουσα παραγωγή. Τα προϊόντα που διαθέτουμε στην αποθήκη και έχουν ηλικία πάνω από 2 χρόνια μαρκάρονται με τον χαρακτηρισμό OLD DOT. Βάσει του χαρακτηρισμού DOT που βρίσκεται στο πλαϊνό του ελαστικού μπορείτε να αναγνωρίσετε τόσο την ημερολογιακή εβδομάδα όσο και το έτος παραγωγής. Ωστόσο δώστε προσοχή ότι τα ειδικά χαρακτηριστικά του υλικού βελτιώνονται με την πάροδο του χρόνου εάν συνοδεύονται από καλή συντήρηση. Σύμφωνα με τις κατασκευάστριες εταιρείες ισχύει ότι με την κατάλληλη αποθήκευση τα ελαστικά μέχρι 3 ετών θεωρούνται ολοκαίνουργια ενώ μέχρι 5 χρόνια καινούρια.
     
  •    Ποιες είναι οι διαστάσεις των ελαστικών του αυτοκινήτου μου;

    Συνήθως οι πιθανές διαστάσεις του αυτοκινήτου σας αναγράφονται στην πόρτα του οδηγού ή στο καπάκι της βενζίνης του αυτοκινήτου σας. Σε περίπτωση που δεν τις βρείτε ανατρέξετε στο εγχειρίδιο του αυτοκινήτου σας(manual) στον τομέα ελαστικά. Σε άλλη περίπτωση μπορείτε να συμβουλευτείτε έναν έμπειρο τεχνίτη τροχών. Μπορείτε να μας ρωτήσετε οτιδήποτε αφορά τα ελαστικά του επιβατικού σας αυτοκινήτου. Είμαστε στην διάθεση σας και θα χαρούμε πολύ να σας εξυπηρετήσουμε.
     
  •    Πότε και γιατί πρέπει να τοποθετώ χειμερινά ελαστικά;

    Σας συνιστούμε, λόγω των καιρικών συνθηκών να αγοράσετε, ήδη από τον Οκτώβρη, χειμερινά ελαστικά. Όσο πέφτει η θερμοκρασία τόσο μειώνεται και η ελαστικότητα των καλοκαιρινών ελαστικών τα οποία ήδη σκληραίνουν σε θερμοκρασίες κάτω των 7° Κελσίου. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα την μείωση της πρόσφυσης και την ουσιαστική επιμήκυνση της απόστασης πέδησης! Αντίθετα τα χειμερινά ελαστικά αποτελούνται από ειδική σύνθεση κατάλληλη για κρύο που αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από συνθετικό καουτσούκ Silicon ή φυσικό καουτσούκ και παραμένει ελαστική και στο κρύο. Ειδικότερα σε βρεγμένα ή παγωμένα οδοστρώματα τα χειμερινά ελαστικά έχουν σαφώς μεγαλύτερη πρόσφυση και υπερέχουν έναντι των καλοκαιρινών ελαστικών ως προς την συμπεριφορά φρεναρίσματος, διεύθυνσης και επιτάχυνσης. Επίσης δώστε προσοχή ότι σύμφωνα με την τωρινή νομολογία η οδήγηση με καλοκαιρινά ελαστικά σε οδόστρωμα υπό χειμερινές καιρικές συνθήκες μπορεί να επιφέρει νομικές συνέπειες και να σας κάνει να χάσετε την ασφαλιστική σας κάλυψη σε περίπτωση ατυχήματος. 
     
  •    Με 2 χειμερινά ελαστικά μπορώ να έχω αποτέλεσμα;

    Αν και φαίνεται λογικό και οικονομικό να εγκατασταθούν 2 χειμερινά ελαστικά στους τροχούς κίνησης και να κρατηθούν τα θερινά ελαστικά στους τροχούς που δεν έχουν κίνηση, η προσέγγιση αυτή περιλαμβάνει μερικούς κινδύνους.
    Κατά το φρενάρισμα το βάρος μεταφέρεται στις μπροστινές ρόδες. Τα οχήματα με οπίσθια κίνηση τροχών θα επιβραδύνονταν  μέσω των θερινών ελαστικών αυτοκινήτου ,τα οποία παρέχουν χαμηλή πρόσφυση στον πάγο. Άρα καλύτερα στους μπροστινούς τροχούς των αυτοκινήτων με κίνηση μπροστά;  Πάλι, όχι, επειδή η διαφορά στην έλξη και την πλευρική καθοδήγηση θα καθιστούσε σύντομα το όχημα ασταθές στις στροφές, καθώς και στο φρενάρισμα με κατηφορική κλίση. Η πλήρης ασφάλεια μπορεί επομένως να εξασφαλιστεί μόνο όταν εγκαθίστανται τα χειμερινά ελαστικά σε όλες τις θέσεις του αυτοκινήτου. Οπότε για την ασφάλεια σας:
    Εγκαταστήστε το αυτοκίνητό σας 4 χειμερινά ελαστικά και θυμηθείτε ότι είναι σημαντικό εξίσου να ελέγχονται το βάθος πέλματος (τουλάχιστον 4mm) και η πίεση των ελαστικών του αυτοκινήτου (δείτε τις προδιαγραφές του κατασκευαστή) τακτικά στα χειμερινά ελαστικά αυτοκινήτου.
     
  •    Τι είναι ο Δείκτης Ταχύτητας σε ένα ελαστικό;

    Ο Δείκτης Ταχύτητας σε ένα ελαστικό υποδεικνύει την μέγιστη ταχύτητα που μπορεί να αναπτύξει ένα ελαστικό με πλήρες φορτίο. Το όριο αυτό της ταχύτητας μπορεί να διαφοροποιηθεί εφόσον αλλάζουν κάποιες άλλες παράμετροι, όπως το βάρος (υπερφορτωμένο) ή η θερμοκρασία. Για παράδειγμα αν φοράμε χειμερινά ελαστικά το καλοκαίρι, λόγω των υψηλών θερμοκρασιών, που δεν ενδείκνυνται στα χειμερινά ελαστικά, το όριο ταχύτητας μειώνεται δραστικά ,εάν πάντα θέλουμε να είμαστε ασφαλείς.
     
  •    Τι είναι ο Δείκτης Φορτίου;

    Ο Δείκτης Φορτίου (load index) ενός ελαστικού φανερώνει τη μέγιστη επιβάρυνση ενός ελαστικού ανά ελαστικό σε κιλά(Kg). Σε περίπτωση μετατροπής ο δείκτης βάρους θα πρέπει να είναι ισοδύναμος ή μεγαλύτερος. Σε κάθε τιμή που αναγράφεται στην τυποποιημένη ταμπέλα αντιστοιχεί μια μέγιστη αντοχή σε κιλά.
     
  •    Τι σημαίνει FR;

    Η συντομογραφία FR υποδηλώνει την ύπαρξη ενός προστατευτικού νυχιού από καουτσούκ για την καλύτερη προστασία της ζάντας από γρατσουνιές ή χτυπήματα. Ο διεθνής όρος είναι "Rim Protector". 
     
  •    Τι είναι το DOT;

    Όλα τα ελαστικά έχουν τον κώδικα DOT, όπως απαιτείται από το Υπουργείο Μεταφορών, που καθορίζει την εταιρεία, το εργοστάσιο, την παρτίδα, και την ημερομηνία της παραγωγής (δύο ψηφία για εβδομάδα του έτους συν δύο ψηφία του έτους, ή δύο ψηφία για εβδομάδα του έτους συν ένα ψηφίο του έτους για τα ελαστικά πραγματοποιούνται πριν από το 2000).
     
  •    Τι σημαίνει M+S;

    Σε ευρωπαϊκό επίπεδο η συντομογραφία M+S σημαίνει «Mud and Snow». Κανονικά αυτή τη συντομογραφία συναντάται σε χειμερινά ελαστικά. Τα χειμερινά ελαστικά λόγω του προφίλ τους, τις χιλιάδες λεπτές αυλακώσεις και την ιδιότητα του υλικού τους είναι κατάλληλα για την κατάσταση του οδοστρώματος το χειμώνα. Ενώ η ελαστικότητα των καλοκαιρινών ελαστικών μειώνεται αισθητά ακόμη και σε θερμοκρασίες κάτω από 7° Κελσίου και συνεπώς χειροτερεύει και η επαφή με το οδόστρωμα τα χειμερινά ελαστικά διαθέτουν ειδική σύνθεση που αποτελείται σε μεγάλο ποσοστό από συνθετικό καουτσούκ Silicon ή φυσικό καουτσούκ. Ειδικότερα σε βρεγμένα ή παγωμένα οδοστρώματα τα χειμερινά ελαστικά έχουν σαφώς μεγαλύτερη πρόσφυση και υπερέχουν έναντι των καλοκαιρινών ελαστικών ως προς την συμπεριφορά φρεναρίσματος, διεύθυνσης και επιτάχυνσης. Προσοχή: Η συντομογραφίας M+S από μόνη της δεν λέει τίποτα για τις πραγματικές ιδιότητες του ελαστικού υπό χειμερινές συνθήκες διότι η M+S δεν αποτελεί προστατευόμενη ονομασία. Κατά κύριο λόγο είναι καλύτερα για χειμερινές συνθήκες από τα ελαστικά χαρακτηρίζονται ως κατάλληλα για χειμερινές συνθήκες (Επισήμανση με σύμβολο νιφάδας χιονιού) - επίσης και ως ελαστικά με καρφιά - και αποτελούν τη σωστή επιλογή για το όχημά σας. 
     
  •    Υπάρχει επίπτωση στα αντιολισθητικά συστήματα πέδησης (ABS), (ESP) από την αλλαγή διάστασης ελαστικών;

    Αν το όχημα διαθέτει αντιολισθητικό σύστημα πέδησης και σύστημα αντιολίσθησης θα πρέπει να προσέξετε το μέγεθος των ελαστικών κατά την αλλαγή των ελαστικών και να βεβαιωθείτε ότι η περιφέρεια κύλισης είναι η ίδια. Εάν υπάρχει μεγάλη απόκλιση μπορούν να εμφανιστούν βλάβες στα συστήματα. Για τον λόγο αυτό χρειάζεται να συμβουλευτείτε κάποιον ειδικό.
     
  •    Πως θα καταλάβω ότι χρειάζομαι νέα ελαστικά;

    Τα ελαστικά είναι πολύ δυνατά προϊόντα. Σύμφωνα με έρευνες ο μέσος οδηγός είναι καλό να αλλάζει τα ελαστικά του αυτοκινήτου του κάθε 3 χρόνια ή 35,000 χλμ. Παρόλα αυτά τα ελαστικά μπορούν να αντέξουν πολύ περισσότερο με σωστή χρήση και συντήρηση.
    Σε κάθε περίπτωση όμως το αυτοκίνητο, μας στέλνει σήματα κινδύνου, όπως μειωμένη αντίσταση κύλισης, ραγάδες και εμφανές μειωμένο πέλμα.
     
  •    Πως θα επιλέξω τα ελαστικά που θα τοποθετηθούν στο αυτοκίνητό μου;

    Το κάθε ελαστικό πρέπει να ταιριάζει στο στυλ και το ύφος οδήγησης του κάθε οδηγού. Δεν υπάρχει το "καλύτερο" ελαστικό. Θα πρέπει λοιπόν να επιλέξετε το ελαστικό σας σύμφωνα με τον τρόπο οδήγησης που εσείς κάνετε, έχοντας ενημερωθεί για το τι προσφέρει το κάθε ελαστικό.
     
  •    Τι είναι τα κατευθυντήρια ελαστικά;

    Τα μοντέρνα ελαστικά σχετίζονται όλο και περισσότερο με την κατεύθυνση, δηλ. τα προφίλ τους είναι έτσι κατασκευασμένα ώστε να πρέπει να κυλήσουν στην προβλεπόμενη κατεύθυνση. Αυτή η κατεύθυνση είναι προνομιούχα όσον αφορά τις επιδόσεις του ελαστικού (οχλήσεις, ιδιότητες κατά της υγρασίας) καθώς και κατά την μετάδοση της ισχύος σε πάγο και χιόνι. 
     
  •    Τα λάστιχα θέλουν στρώσιμο;

    Όλα τα ελαστικά όταν φεύγουν από τα εργοστάσια παραγωγής τους περνιούνται με ένα ειδικό χημικό που δημιουργεί μια διάφανη στρώση προστασίας για να διατηρηθούν στα ράφια. Μέχρι να φύγει αυτή η στρώση το ελαστικό δεν έχει το κράτημα που πρέπει και θέλει μεγάλη προσοχή. Τουλάχιστον 200 με 300 χιλιόμετρα λοιπόν και μεγάλη προσοχή στα πρώτα φρεναρίσματα.
     
Προσφορές
Προϊόντα >>
επιβατικά λάστιχα
ελαφρά φορτηγά
μηχανή
4x4
Εταιρείες >>
Continental
Michelin
Yokohama
Goodyear
Dunlop
Pirelli
Viking
Kenda
Kormoran
General
Kleber
BF Goodrich
Η Εταιρεία
Επικοινωνία
Συχνές Ερωτήσεις
Τεχνικές Ερωτήσεις
Όροι Χρήσης
Τρόποι πληρωμών
Μεταφορικά
Ασφάλεια συναλλαγών
Sitemap
Είσοδος
Εγγραφή
Ο Λογαριασμός μου
Επανάκτηση Κωδικού
 Το Καλάθι μου



facebook mytyresgr Google plus mytyresgr
      All rights reserved © 2012 - 2014 - Mytyres.gr | Elen M